czwartek, 17 stycznia 2013

Stylizacja.

Cześć.;)
Co tam u Was? U mnie słabo.. Następne dwa tygodnie mam zawalone sprawdzianami. Po prostu masakra..
A ferie dopiero za miesiąc. ;_; Ale przynajmniej jadę na zimowisko do Zakopanego z moją przyjaciółką. Coś czuję, że będzie świetnie :D Nie mogę się już doczekać. ^^

Stylizacja.. "Dla grzecznej dziewczynki". Gdyby nie białe rajstopy, wg mnie byłaby pusta. Z resztą i tak jest prosta, ale na razie tylko na takie mnie stać. Chciałam dodać też kamizelkę za 50 SM kupioną w Fallen Angel Boys, ale nie układała się na spódnicy, z której zrezygnować nie chciałam.

Koszula - It Girls 50 SM
Sukienka - Basic 50 SM
Spódnica - It Girls 40 SM
Naszyjnik - Decades (SB od 2 - 50 SM)
Rajstopy - Basic 38 SM
Buty - It Girls 50 SM

To by było na tyle z mojej strony.
Mam do Was jedno pytanie. W jakim "stylu" Mogłaby być kolejna stylizacja? W jakim klimacie? :D U mnie w głowie jak widzicie pustka. Cały czas zarzucam (tu trochę przesadziłam. ;d) Was eleganckimi stylizacjami. Przydałoby się coś innego. Odpowiedzi napiszcie w komentarzach. Czekam również na ocenienie Tej stylizacji obok.:) Zapraszam do komentowania. ;)

4 komentarze:

  1. Fajna stylizacja. Bardzo dziewczęca i oficjalna. Osobiście nie gustuję w takich ubiorach. Na przyszłość poprosiłabym jakąś "cięższą" stylizację. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że mi się podoba. Jest oficjalna i dziewczęca, co prawda nie lubię takiego stylu, ale ten ubiór mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie bardzo mi się podoba :p nie wiem czemu, po prostu nie wpadła do mojego gustu :x
    Wiki_06

    OdpowiedzUsuń