sobota, 9 lutego 2013

Hej

Z tej strony makaki123.  I.loveyou.baby pewnie mnie wyrzuci z redakcji bloga ale ma prawo do własnego zdania i chcę znać wasze zdanie na ten temat : "Czy zgadzacie się, że właścicielka zaniedbuje bloga".
Zdaję sobie sprawę, że macie różnego rodzaju kółka, lekcje do późna itp. Nie macie zawsze czasu albo chęci by wejść na komputer. To normalne. Też tak często mam.
Czasem mam wrażenie, że tylko ja piszę na tym blogu. Rozumiem pozostałe redaktorki, że są ferie i wyjeżdżają sama mam teraz ferie i wyjeżdżam. Nie sądzę jednak żeby właścicielka miała ferie przez miesiąc. (Chyba, że wyjechała na jakąś wymianę uczniów itp.).
Kilka dni temu odeszła druga właścicielka. W prawdzie mówiąc nie dziwię się jej ...
Teraz w redakcji (nie licząc właścicielki) zostało kilka dziewczyn.
Moim zdaniem I.loveyou.baby myśli, że jak jest właścicielką to nie musi nic robić, niestety tak nie jest. Z każdym moim postem przydałaby mi się korekta od właścicielki.
Blog ma dużo obserwatorów więc nie rozumiem dlaczego nie pisze żadnych postów. Chodź by typu :
- dzisiejszą CG i NCG zostają ...
- dzisiejszym wyborem dnia jest ...
Powinno jej bardziej zależeć na dobrym wizerunku bloga zwłaszcza że ogląda go 75 osób.
Na blogu było dużo redaktorek, które przyjęła I.loveyou.baby. po to by na blogu było dużo postów.

Już kiedyś prowadziłam bloga z I.loveyou.baby sytuacja była taka sama. Ja pisałam posty codziennie, a właścicielka raz góra dwa razy na miesiąc napisała. Gdy nie było mnie dwa miesiące gdyż miałam kłopoty ze zdrowiem usunęła mnie z redaktorek ... Nie roztrząsajmy tej sprawy, to było dawno. Nie patrzy się wstecz.

Chcę poznać jaka jest wasza opinia w tej sprawie. U góry zamieściłam moją opinię dlatego w komendatoriach piszcie swoją ...
Mai Taniyama
P.S Nie potraktujcie tego jako skargę i nie piszcie komentarzy typu jest to źle stworzone stylistycznie ... Nie chodzi tutaj o to. Jest 2 w nocy więc. DOBRANOC.

16 komentarzy:

  1. właśnie dlatego odeszłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci się nie dziwię. Doskonale Cię rozumiem ...

      Usuń
  2. Też dlatego odeszłam. Nie będę pisać na blogu, na którym właścicielka ma wszystkich w nosie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak swoją drogą to niestety, ale Ty będziesz pisać codziennie, bo jesteś redaktorką od "nowości". Stylizacje mogą się pojawiać dwa razy w tygodniu. Baby powinna informować, że nie może pisać, każdy by to zrozumiał. I Ciebie nie wyrzuci - ona nawet tu nie zagląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda ona nawet tego nie zauważy xd

      Usuń
    2. Gieniusia. a ty już nie masz uprawnień administratora ?

      Usuń
    3. nie mam usunełam się, ale jak wyjde ze szpitala założe nowego bloga

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog schodzi na psy. Tak naprawdę pozostaję tutaj tylko dla nagrody komentatora miesiąca, chociaż wiem, że właścicielka da ją z kilku tygodniowym opóźnieniem jak za pierwszym razem.
    Zgadzam się, że właścicielka niczego nie zauważy na tym blogu. Wchodzi tu najwyżej raz w miesiącu i napisze artykuł, który był już pisany wcześniej, tego samego dnia.
    Mam nadzieję, że ktoś odbierze jej tego bloga i albo go usunie, albo zrobi tu porządek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi - do tego nie dojdzie. Żeby wsiąść się za to potrzebny byłby nabór do redaktorów; jest ich mnóstwo, a trzy czwarte nie pisze, ewentualnie odeszła. Szata graficzna leży i prosi o pomoc, tak samo nazwa (nic do niej nie mam, ale mało chwytliwa, choć zapada w pamięci). I tutaj głównym problemem jest załoga i systematyczność. Poza tym wypadałoby ogarnąć o czym tu będzie pisane, bo póki co ten blog jest o wszystkim. Za dużo roboty, a teraz to nikt tego nie zrobi, bo nie ma osoby. Szczerze to się poważnie zaczęłam zastanawiać nad otworzeniem własnego bloga, ale doszłam do wniosku, że nim doszłabym do jakiegokolwiek rozgłosu zabrakło by mi chęci.

      Usuń
    2. jakbyś założyła z miłą chęcia bym ci pomogła :)

      Usuń
    3. Czyli możemy się za to brać? :D . Cóż, muszę poważnie pomyśleć o blogu, bo zaczęłam się łapać na tym, że wymyślam coraz różniejsze atrakcje. W każdym razie, jeśli dalej będziesz mieć taki zapał to z chęcią Cię zaproszę do współpracy. Póki, co mam bardzo niepewny tydzień w szkole i gdy będę wiedzieć na czym stoję z chęcią coś wymyślę.

      Usuń
    4. no to jak coś to pisz ja ci napewno pomoge c;

      Usuń
    5. ja też jestem chętna - jeżeli będziesz chciała oczywiście

      Usuń