piątek, 18 stycznia 2013

Lity.

  Witajcie!
  Dzisiaj przygotowałam dla Was dłuższy artykuł o Litach. Miłego czytania.



  Lity - buty damskie, których główną cechą jest słupkowy obcas oraz wiązania. Są bardzo charakterystyczne i trudno ich nie poznać. Dodają charakteru każdej stylizacji od codziennej aż po elegancką. Występują w wielu wersjach kolorystycznych. Mają niezliczoną ilość wzorów. Ich cena to około 200 zł, czyli niewiele jak na dobrej jakości buty.

  Przykład użycia stardollowych Litów :


Jak Wam się podoba artykuł? Macie swoje Lity? Co powiecie o stardollowej stylizacji?

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze ,ale ciężko jest znaleźć więcej o litach. Co miałam jeszcze pisac. Najważniejsze informacje są.

      Usuń
  2. Mam lity ale tylko na stardoll chciałabym mieć naprawdę i postaram się aby tak było ale lity na 14. letniej dziewczynie wyglądają śmiesznie + to że jestem bardzo niska i mama dziecięcą twarz ;) I tak kiedyś będą moje *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam lity na stardoll. Używam ich dosyć często w stylizacjach, ale póki, co się ograniczam. Lubię je, bo dodają "tego czegoś" stylizacji.
    W realnym świecie nie mam, bo, ykhm, wyszłabym na idiotkę paradując w takich butach. Jestem za mała, aby je nosić. Poza tym jeśli mówimy już o obuwiu to mam inny gust. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem wysoka jak na swój wiek ,dlatego niedługo mam zamiar je kupić :)

      Usuń
    2. Chodziło mi raczej o fakt, że mam zbyt mało lat. ;D Bo jestem dość wysoka (około 167 cm wzrostu to dla mnie dużo).

      Usuń
  4. Ja na sd mam dwie pary. Stylizacja OK, tylko trochę ta kokardka mnie gryzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie dodaje stylizacji uroku. Ale to już wedle gustu :)

      Usuń
  5. Fajnie, że zrobiłaś artykuł o litach. Ostatnio są bardzo modne,ale według mnie ich czas po woli przemija. To smutne, ale prawdziwe.
    Stylizacja ciekawa. Kokardka fajnie zgrywa się z koszulą, dzięki czemu podkolanówki nie są takie nudne. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na stardoll mam lity, wiele stardollowiczek chciało by je mieć, kilka osób nawet chciało mi dać za nie 500 sd. Ale chyba bym ich nie sprzedała, mam do nich sentyment
    Wiki_06 :p

    OdpowiedzUsuń